The Italian 3.0

We gaan als een trein. De derde date is alweer een feit. Hij zou eigenlijk op zakenreis gaan maar dat werd gecanceld op het laatste moment. Het was donderdagavond. Ik zat aan tafel in mijn woonkamer met een glas wijn tot mijn telefoon ineens ging. Het was hem. Of ik vrijdagmiddag tijd en zin had om hem te zien. Maar of fucking course heb ik dat. Ik vroeg wat hij zou willen doen, want we hadden maar drie uurtjes. Zijn antwoord was: “Samen zijn is het belangrijkste.” 

Smelt. 

Oke. Maar waar dan. Ik kon het blijven vragen maar ik kreeg, in tegenstelling tot de keren daarvoor, geen duidelijk antwoord. In drie uur tijd kan je geen fatsoenlijke lunch hebben, als je beide ook nog een stukje moet rijden. Ik zou hem ook bij mij thuis kunnen uitnodigen bedacht ik me. Maar dan zouden we sowieso seks gaan hebben. En dat betekent dus dat hij hier bij mij in huis komt. Dat ik moet opruimen en schoonmaken en wat te zuipen in huis moeten halen en mijn bed moet verschonen en alle beschamende dingen in huis uit zicht moet zetten. En dan heb ik het nog niet eens over mezelf. Douchen, scheren, scrubben, insmeren, nagels lakken, haren doen, mooie lingerie aantrekken, een tube tandpasta opvreten, weer douchen en nooit meer plassen en vooral niet meer gaan poepen, het huis lekker laten ruiken, zorgen dat er een handdoekje klaar ligt maar niet zichtbaar dus weg gemoffeld in de kussensloop, kauwgum eten tot de bel gaat.. dat soort rituelen.

Het is tijd. En hij is te laat. Ik moet een scheet laten en zonder er bij na te denken laat ik hem. Klotezooi. Ik ren net spastisch met een fles parfum door het huis en dan gaat de bel. Fuckfuckfuckfuck! Gelukkig woon ik in een flat op vier hoog, dus voordat hij boven is, is mijn windje al vervlogen. Ik loop naar de intercom en zie zijn camel kleurige trui op de camera. Die camera hangt op zo’n debiele hoogte dat je alleen maar buiken ziet van mensen die aanbellen. Anyway, hij komt eraan. Ik gooi mijn voordeur open en wacht op het geluid van de liftdeur. Na een minuutje hoor ik herenschoenen in de galerij. Nonchalant steek ik mijn kop om de deurpost en daar is hij dan, dezelfde trui als de vorige keer, maar deze keer met een blauwe polo eronder, een goede jeans en lichtbruine suède herenschoenen. Hij loopt op me af en op zijn gezicht verschijnt een brede lach. We begroeten elkaar met een kus op de mond en lopen door de gang de woonkamer in. Ik word er altijd een beetje ongemakkelijk van als mensen voor het eerst bij mij thuis komen. Dan sta je daar zo midden in de woonkamer te staan. Ja uhh, ga zitten, wat wil je drinken, bla bla. Maar bij de Italiaan hoef ik me nergens ongemakkelijk over te voelen, want de Italiaan keert zich naar me toe, pakt me vast en kust me. Hij kust me heel lang. Voor ik het in de gaten heb staan we innig zoenend en knuffelend in mijn woonkamer. Hij kust mijn nek, mijn wang, mijn mond en mijn schouder en drukt zich stevig tegen me aan, net als toen in de rookruimte van het Spaanse restaurant. Langzaam laat hij mijn jasje van mijn schouders glijden en schuift de bandjes van mijn hemdje en mijn bh opzij. Ik hang als een natte dweil om zijn nek en besef me opeens dat ik mijn kauwgum nog in mijn mond heb. Kut. Ik prop hem in mijn achterste kies en frummel hem er iets omheen, dat gaat vast wel goed. Ondertussen voel ik zijn hand in mijn broek, en hij knijpt in mijn billen. Ik trek aan zijn trui en hij doet hem uit. Zijn polo volgt, en hij smijt het agressief op de grond. Net als mijn bh. Na een paar minuten kom ik erachter dat ik in mijn blote tieten voor een groot raam tot het plafond sta te zoenen met een halfnaakte man. Toch maar even naar de slaapkamer dan. Ik trek hem mee naar binnen en daar gaan we verder. We trekken onze broeken en schoenen uit en ineens staan we daar, poedeltje naakt tegen elkaar aan. We voelen wat aan elkaar en dan ligt hij ineens achter me. Nouja, er gebeurde natuurlijk wel IETS meer dan alleen dat maar dit is geen deel drie van Fifty Shades Of Grey dus ik laat het even hierbij. We deden het lepeltje lepeltje en het was heel intens en romantisch. Toen we klaar waren bleef hij achter me liggen. Ik keek hem aan, hij lachte lief naar me en kuste me. We babbelen wat en toen waren we plotseling twee uur verder. Omdat ik zo welgemanierd ben vraag ik maar even of hij dorst heeft. Hij loopt de kamer uit om zijn kleren te pakken, ik duik de badkamer in. Eenmaal uitgelekt zie ik hem de slaapkamer in komen en hij legt mijn kleren netjes naast elkaar op de rand van het bed neer. Wat een droomman. Hij loopt naar me toe en kust me. En toen had ik even een momentje. Zijn voorgangers begonnen vanaf dit moment rare trekjes te vertonen en kwamen niet meer terug. Maar om me nu ineens als een afstandelijke bitch te gaan gedragen is niet eerlijk, dus ik besluit mijn momentje even opzij te zetten. We gaan even roken en praten over familie, reizen en sporten. Ik zit naast hem op de bank en merk op dat hij me iets te lang aan blijft kijken. Ik glimlach naar hem en hij lacht terug. Hij kijkt anders. Zijn blik ken ik van mijn ex. Die psycho ja, maar dit is een verliefde ‘wat overkomt mij nu weer’ blik. En die blikken zijn goed. Ik zie dat hij heel onopvallend op zijn horloge kijkt, hij moest ergens op tijd zijn. Hij kijkt me aan en zegt: “Ik ga er zo vandoor lief.” 

Wat? Hoorde ik dat nou goed? Lief?  Veel tijd om na te denken heb ik niet want hij pakt me weer vast om me te kussen. Daarna staat hij op en maakt duidelijk dat hij gaat. Ik loop naar hem toe, hij steekt zijn handen naar me uit. “Ik ga liefje.” 

Oke, dit is nieuw. Mijn dates worden altijd onbeschofter na de seks, en hij wordt liever? We lopen naar de deur en nemen afscheid. Ik hoor hem weg lopen en moet even bij zinnen komen. Ondertussen krijg ik telefoon van een collega en pak op. Automatisch loop ik naar het raam tijdens het bellen en tuur naar buiten. Ik zie een man lopen met camel kleurige trui. Fuck dat is hem! Ik wil net weg duiken totdat hij zich omdraaid en naar boven kijkt, zoekend naar mijn raam. Ik durf niet te zwaaien, hij loopt gelukkig verder naar zijn auto. Een kleine twee uur later hoor ik mijn telefoon.

“Snel nieuwe herinneringen maken! Hoe fijn was dat vanmiddag..” 

Ik val bijna op de grond. Wat is dit voor perfecte man?

XO

Geef een reactie

