“Ineens zo *FLOEP* zat hij in me.”

Seks en water. Geen match made in heaven zal ik maar zeggen. De douche, het bad, in een meer, het wil nooit helemaal van een leien dakje gaan.

Nu ga ik toch weer beginnen over de man uit Utrecht. Hij komt helemaal niet uit Utrecht trouwens, maar daar hebben we zoals je weet voor het eerst afgesproken dus voor het gemak noem ik hem maar zo. We gingen samen in bad met zo’n heerlijk glitterende roze LUSH bruisbal. En ja, die bruisbal heet echt Sex Bomb. Ik zat voor hem, met mijn rug tegen hem aan en we deden wat spelletjes in bad. Je weet wel. Daar heb je flipper, sponstikkertje, de lekkende flessenrace.. (haha). Dat is kut trouwens, seksen in bad! Lukte ons ook niet hoor, weet je hoe fucking glad dat is? Dan wil je je bijvoorbeeld heel sensueel richting hem omdraaien, en dan lijkt het wel alsof er een potvis je bad in pleurt. Al dat water, Christus. Flikker je ook nog eens omver.. En dat geluid er ook bij, huid over de bodem van de badkuip. *KLUUNK KLUUNK* Klinkt nergens naar. Ik voelde me een beetje een lompe zeekoe. Oh ja ook mooi, ik lag daar dus en hij kon niet bij mijn Madame Vagine, dus deed ik het zelf maar. Ik zweer het je, ik raakte mezelf net aan en ik hoor achter me een zwoele stem; “Ben je lekker gekomen schatje?” Nou, ik begin eigenlijk net maar oké, wat jij wil jonge.

Seks onder de douche heb ik ook vaak gehad. Gaat nog wel goed, maar verwacht er niet teveel van. Als je beide even groot bent lukt het wel aardig, maar mocht je douche maatje een stuk langer zijn moet je op je teentjes gaan staan en dat is een beetje gevaarlijk. Douchegordijnen zijn ook ronduit kut. Douchewanden eigenlijk ook. Op de een of andere manier past dat niet en staat de man altijd met zijn billen tegen die wand aan te beuken. En jij staat daar voorover gebogen, met je handen beide op de muur en een holle rug een beetje sexy te doen terwijl je probeert niet omver te lazeren. Creatief met standjes onder de douche ben ik niet echt. Meestal werd het een staande doggystyle. Toevallig kwam ik op een Belgische site wat inspiratie tegen.


Uhhh..


Ja..


HOE DAN????????? Iemand benen van elastiek?

Tipje, gebruik geen zeep want dat wordt GLAD. Dat klinkt wel lekker, maar als je iets niet glad wil hebben onder de douche dan is het de vloer. Het douchewater ook, waarom komt dat of op het lichaam van je partner, of in je gezicht? Want lekker warm is anders. En even een algemene vraag aan alle meneren, willen jullie alsjeblieft geen zeep in ons doen? Dat hoeft niet. Op ons mag, in ons niet. Is niet zo goed voor de poes namelijk. Hoe geven mensen trouwens orale seks onder de douche? Of in bad? Dan verzuip je toch? Diepe respect voor de meid die Dave Roelvink pijpte in de jacuzzi. You go girl! Mij niet gezien. Dahaag.

Iemand ooit seks gehad in het zwembad? Dat zullen er waarschijnlijk niet heel veel zijn schat ik zo. Ik wel hoor. Met mijn ex was dat. Gewoon even lekker in het recreatiebad. Ja, met kinderen erbij. Dat doe je toch niet? Nee, dat is inderdaad wel een beetje ranzig nu ik er zo over nadenk. We hingen als een klef stel tegen zo’n muurtje aan in het buitenbad, wij waren ‘dat stelletje’ die je vroeger als kind altijd zo vies vond of heel puberig om zat te lachen. Ik had mijn benen om hem heen geslagen en we waren wat aan het kroelen. Uiteraard, want hoe kan het ook anders, werden we allebei iets te hitsig. Mijn bikinibroekje werd aan de kant geschoven en ineens zo *FLOEP* zat hij in me. Is wel stroef hoor, met dat water. Het wordt allemaal wel mooi schoon door dat chloor dacht ik nog. Volgens mij is dat helemaal niet goed voor je punani maar ik heb er niets aan over gehouden gelukkig. Terwijl we bezig waren dreven er toevallig wat kinderen voorbij. Maar het viel niet heel erg op hoor mensen, rustig maar. We zaten in zo’n nisje, en achter dat nisje was een stroomversnelling dus mensen zagen ons wel, maar de stroom was zo snel dat ze ons ook weer niet zagen, snap je? Nou ja goed. Hij was klaar, ik dump het zaad. IN HET WATER JA. Waar anders? Op het moment dat onze potentiële kinderen uit mij gleden en verder zwommen hoorden we ineens een hoge stem. Het was de stem van de moeder van zijn beste vriend. En natuurlijk kwam ze even bij ons staan om een kort praatje te maken. Hoe ongemakkelijk. Sta je dan met je (niet zo) goede gedrag.

XO
*Bron

Geef een reactie

