“Waar wil je het hebben, mop?”

Sexting. Voor degene die hier nog nooit van gehoord hebben, het woord is afgeleid van het Engelse ‘texting’, maar dan seksgerelateerd. Oftewel, je stuurt geile berichten naar elkaar via de telefoon. Wel eens gedaan? Niet? Echt wel, jij liegbeest. En ik heb het niet over berichten als: “Hey liefje ik heb zin om je te zien en als je thuis komt ga ik je kussen xxxxx love you for ever kus” of “Oeh als ik thuis kom ga ik vieze dingen met je doen” Nee. Ik heb het over pure, ranzige, rauwe en smerige berichten. Van die berichten die je aan niemand laat lezen. Berichten die je met het schaamrood op je kaken terugleest. Man uit Utrecht en ik deden dat zoals je eerder las ook vaak. Op een gegeven moment ontving ik zelfs een filmpje waarin te zien was hoe hij zichzelf onder handen nam. Daarna ontving ik een foto van het eindresultaat. Bedankt man. Deze ga ik inlijsten. Of nee beter, ik druk hem af op plexiglas via dat hippe Albelli gebeuren. En dan hang ik hem op in mijn gang, op de fotowand. Gezellig hoor, een paar duizend potentiële kinderlevens tussen mijn familie.

Ik zou willen dat mijn oude telefoon het nog deed, dan had ik de gesprekken terug kunnen lezen. Het wordt nu een beetje diep graven namelijk. Ik had dan ook gewoon de screenshots in dit artikel geplakt. Mooi man. Toen we elkaar iets beter leerden kennen kwam ik erachter dat hij best wat fantasieën had. Zo vroeg hij op een avond een keer, en dit was allemaal via WhatsApp trouwens, of ik bij de volgende date mijn bril op wilde zetten om een soort van sexy lerares te spelen. Compleet met kokerrok en blouse. Ik zei nog ja ook. Leek me wel lachen. Hij vertelde me hoe hij me uit zou gaan kleden en hoe hij me zou gaan nemen. Uiteindelijk hebben we dit niet uitgevoerd omdat ik mijn spullen was vergeten. Nu kan je zeggen dat ik dit met opzet deed, maar dat weet ik dus niet meer. De date was wel geslaagd by the way. Ik heb mezelf na een avond stappen onder gekotst en werd wakker met een half verteerd broodje shoarma naast mijn gezicht. Gelukkig sliepen we in een hotel. Kort daarna hadden we weer WhatsApp seks. Hij vroeg aan me wat ik aantrekkelijk vond, en waar ik opgewonden van werd. Nu vind ik dat best een rare vraag als je elkaar al een paar keer hebt gezien. Maar goed, dat maakt niet uit. Nu wil natuurlijk iedereen weten wat mij opwind of niet? Nee niet? Gelukkig. Ik gaf een heel maatschappelijk geaccepteerd voorbeeld. Echt een groot voordeel van online contact, je kunt rustig even nadenken over wat je gaat zeggen en wat voor consequenties dat dan verder heeft. Verder zei ik niet zoveel. Ik heb niet echt bepaalde wensen en fantasieën. Ik weet wel heel goed waar ik absoluut niet opgewonden van wordt. Neem nou bijvoorbeeld eikelpiercings.. Nee geintje. Van dat slappe geouwehoer, dat zachte gedoe, egoïstische mannen, mannen die denken dat ze echt heel goed in bed zijn, arrogante mannen, te jonge mannen, onzekere mannen, mannen die niet weten wat het verschil is tussen je anus, je clitoris en je vagina en dus gewoon maar van voor naar achter vegen, en laten we even heel eerlijk zijn, te kleine piemels. Lang verhaal kort, ik zei niet zoveel. Daar kwam zijn lijstje. Ik vind het geil als je..

  1. Me aankijkt terwijl je me pijpt.
  2. Met jezelf speelt als ik bij je ben.
  3. Kreunt.
  4. Vieze dingen tegen me zegt.
  5. Mijn zaak doorslikt.
  6. Om mijn zaad vraagt.
  7. Ontzettend nat bent.
  8. Je me verteld hoe geil je bent.
  9. Je me vraagt of ik in je wil komen.
  10. Ik in je gezicht mag komen.

Serieus, dit zei hij. Niet zo mooi opgesomd, maar hij zei het wel. Met nummer 6 had ik wat moeite. Nummer 10 ook trouwens. Daar ging hij nog even op door. Want nadat dit in goede orde ontvangen was, was ik zoals je begrijpt een momentje stil. Hij niet.

“Mag ik een keer in je gezicht klaarkomen?”

Ja, ook ik proestte mijn slok wijn even uit toen ik dit las mensen. Hij vraagt het wel netjes. Maar ik vind het nogal, hoe zal ik het zeggen, niet perse noodzakelijk? Ik antwoordde (onder het mom, je moet alles een keer geprobeerd hebben) met een “Ja joh natuurlijk mag dat!” Right after that schreef hij dat hij aan zichzelf zat, en vroeg mij wat ik deed. Ik zei dat ik super geil was en mezelf niet kon bedwingen. Dat ik hem zo graag wilde en mijn hand tussen mijn benen zat. In werkelijkheid lag ik met een grote onderbroek aan in bed, helemaal niet super geil en vooral niet met mijn hand tussen mijn benen. “Stuur eens een fotootje van jezelf mooierd”. Fuckzooi. Nee ik ben lelijk. Toch maar doen dan. En dan sturen we wat foto’s over en weer, en dan ben ik in de stemming, en dan denk ik, kom maar dan! Maar dan probeer je dus een foto te maken van jezelf, en ijdel als ik ben, moet mijn hoofd er fatsoenlijk op staan, mijn haar moet goed zitten, het licht moet flatterend zijn, mijn buik moet ik inhouden.. Denk je dat je dan nog opgewonden bent? Nee. Ik liet hem maar in die waan. Daarna zei hij: “Laat dat knappe gezichtje van je eens zien, dan doe ik net alsof ik daar op kom”. Kan mij het verrotten dacht ik. Ik stuur een foto van mijn hoofd met mijn bakkes half open, zag er niet uit, maar hij was blij. Volgende keer gaat dit dus live gebeuren. Als ik het er zo over heb kom ik erachter dat ik eerst moet nadenken voordat ik iets zeg. Want voor ik het wist lag ik een paar dagen later op mijn rug met hem bovenop en in me. Hij vertelde me dat hij bijna kwam en vroeg me waar ik het wilde hebben. Ik zal het voor je uitschrijven;

“Oh schatje ik kom zo klaar hoor”

-“Oh ja? Lekker zeg..”

“Waar wil je het hebben, mop?” 

-“Waar jij het lekker vindt schat” (En daar ging het fout)

Nou daar gaan we. Hij haalde zich uit me en ging bovenop me zitten, met zijn tampeloeres voor mijn gezicht. Hallo, goedemiddag, dit is wel erg dichtbij. Hij trok aan zichzelf en het enige wat ik dacht was; Oh god wat doe ik oh Jezus waar ben ik nou in godsnaam weer mee bezig? NIET IN MIJN OOG ALSJEBLIEFT!!!! En ook niet in mijn neus. En ook niet in mijn oor. En mijn haar. Eigenlijk gewoon nergens. Oh kut m’n make-up. EN BAM. Daar kwam het. Half in mijn mond, half op mijn wang. Goed gemikt gozert. En nu opzouten.

XO

Geef een reactie

