Ontmaagd Door De Manager.

Kinky titel of niet dan? We weten allemaal nog wel hoe onze eerste keer ging. Mocht je dit niet weten omdat jouw eerste keer er nog niet van is gekomen, wees gerust, jouw tijd komt nog wel. Loser. 

De eerste keer is spannend, maar ook eng. Misschien had je verkering met je eerste vriendje. Misschien lag je ergens in de bosjes te rollebollen met je scharrel, of misschien heb je iemand wel een grote zak met geld aangeboden omdat bepaalde personen het niet op vrijwillige basis wilde doen. Alles kan mensen. Ik zal niet iedereen in één hokje gaan proppen hier, maar waarschijnlijk zat je ook lekker in de puberteit. Die hormonen gierden als een stel lijpo’s door je nog niet volgroeide vers behaarde lijf heen. Dat had ik in ieder geval wel. Ik was zelf 15 jaar oud. In die periode begon alles aardig te broeien. Wat mij betreft mocht het al wel eerder gebeuren, maar aangezien ik op oudere mannen viel die gelukkig geen pedofiel waren lukte dat (godzijdank) nooit. Ik had al wel eens gezoend met een jongen, maar nog nooit meer. Bij mij op school had iedereen het altijd over ‘Stap 1’ en ‘Stap 2’. Volgens mij was er ook nog een ‘Stap 3′, maar wat het moest voorstellen weet ik nog steeds niet. Zat je dan ’s ochtends in de bus met je boterhammetje pindakaas, komt er ineens zo’n gek naar je toe.

“Zijn jij en K. wel eens verder gegaan?” 

-“Verder waarmee?”

“Verder naar stap 2 of 3”

Nu zou ik zeggen dat hij of zij zich eens even goed achter de oren zou moeten krabben voordat je zo’n soort vraag stelt aan een meisje van 13/14, maar in die tijd durfde ik dat niet dus zei ik maar gewoon “Dat gaat je niets aan”. Even terug komend op het verhaal, ik had dus nog nooit meer gedaan dan alleen zoenen. Op mijn vijftiende werkte ik in de weekenden bij een fastfoodrestaurant. Waarom zeg je niet gewoon de naam van het bedrijf? Nou, omdat het me zo’n drie jaar heeft gekost om van dat kut imago af te komen. Ik kon niet eens normaal door de stad lopen en mensen begonnen al hamburgers bij me te bestellen. Goed. Daar werkte in ieder geval een manager en ik werd hopeloos verliefd op hem. Kon natuurlijk ECHT NIET. Vooral niet omdat hij negen jaar ouder was. We flirtten, hadden veel oogcontact en spraken elkaar tussen de werkzaamheden door. Op een zomerse dag kleedde ik mij om, ik was vrij en klaar om naar huis te gaan. Ik liep naar mijn fiets. Terwijl ik mijn oordoppen installeerde en de sleutels van mijn krakkemikkige omafiets zocht, kwam hij naar buiten lopen. Ik zag hem en begon te treuzelen. Hallo spreek mij aan hallo hallo hallo doet het nu want ik durf zelf niet, ging er door me heen. Hij kwam rustig naar me toe lopen, riep iets naar me en vroeg: “Heb je MSN?” 

JA JONGENS IK ZEG TOCH VROEGAH??!!!

Mooie tijden waren dat. Stond ik dan hoor, vet stoer, mijn MSN te geven aan Le Manager. Hij doop zijn schrijfveer in een pot inkt en schreef het op. Nee grapje, zo lang geleden is het nou ook weer niet. Ik fietste heel hyper naar huis want hoezee ik had iemands MSN. Gebeurde mij nooit hoor op school of werk, dit was echt een mijlpaal in mijn onbezorgde leven. Ik kon niet wachten tot ik thuis was. Die avond zat ik achter de computer te wachten tot hij online kwam. Even een vet coole profielfoto fixen, al die stomme kut zinnetjes en poppetjes uit je naam verwijderen want HALLO DOE VOLWASSEN en we zijn er helemaal klaar voor. Hij kwam online en begon tegen me te praten. Het was niet veel meer dan een ‘Heey alles goed’ gesprek, maar ach, boeien. Een paar dagen later hadden we betere gesprekken maar het ging al vrij snel over seks. Ik geloof zelfs dat ik daar over ben begonnen. Omdat ik een hitsige tiener was en hij een geile twintiger moesten we maar snel eens afspreken. Maar alleen voor de seks. We prikten een datum en spraken een paar dagen later ergens in de middag af. In de tussentijd moesten we nog samen werken, wat echt super ongemakkelijk was. Mijn dag zat erop, hij moest nog een paar uurtjes door. Toen ik ’s avonds thuis kwam merkte ik op dat mijn moeder niet thuis was. Ik vroeg waar ze uithing en ik kreeg als antwoord:

“Ze is naar je werk gereden.”

Op dat moment werd ik gebeld. Hij was het. “Uhh, je moeder was net hier.” Godverdehoeren NEEEEEEE. Wat blijkt nu, mijn moeder had al onze vunzige gesprekken gelezen en gezien dat we hadden afgesproken en dat het eigenlijk alleen maar om seks ging. De voordeur ging open, het was mijn moeder. “JIJ GAAT NU AAN DE PIL!!!” Ze had even een hartig woordje met hem gesproken en gevraagd wat hij in godsnaam van plan was met haar dochter. Ik had dat hoofd van hem willen zien, echt. Nu ik ouder ben kan ik er hard om lachen, maar toen voelde ik me zo voor lul staan. Ik had precies hetzelfde gedaan als ik in mijn moeders positie had gezeten, maar nogmaals, ik was 15. Na een goed gesprek met moeders mocht ik wel met hem afspreken, maar niet alleen om seks te hebben. Dat heeft ze hem volgens mij ook op het hart gedrukt want de eerste paar keer daten heeft hij me met geen vinger aangeraakt. Misschien moet mijn moeder dat maar blijven doen bij die mannen, dat wordt het tenminste iets! Haha.

We spraken ondanks het gedoetje alsnog met elkaar af. De dates waren allemaal bij hem thuis. We konden niet even iets gaan drinken in de stad want niemand mocht weten dat we wat hadden samen. Wisten wij veel wat mensen over ons zouden denken. En ik was minderjarig, ook niet onbelangrijk. Na een paar dates was het dan eindelijk zover. We lagen lepeltje lepeltje op de bank, de ademhaling werd steeds iets sneller en zwaarder, er werd wat heen en weer geschuurd, er werd aan mij gevoeld.. En ik wist totaal niet waar ik mee bezig was. “Ik wil je met een achterwaartse salto m’n slaapkamer ingooien” zei hij. Ja, wat moet je daar nou op antwoorden. Geen idee wat ik heb gezegd hoor, maar ik denk dat ik een soort van toestemming gaf want hij stond direct op om een condoom te gaan zoeken. Toen hij terug kwam ging hij naakt voor me zitten. Met een slappe piemel. Dit werd de eerste keer dat ik zou gaan pijpen, hoe dat ging lees je hier. Uiteindelijk deed ik het best goed dacht ik zo. Hij kwam bovenop me liggen en probeerde voorzichtig in mij te komen. Hij gaf kopjes zeg maar. Ik dacht dat dit het was. Dat moeilijke gedoe ook altijd over een ontmaagding. Het doet helemaal geen pijn. Hij kuste me in mijn nek en fluisterde “Dit blijft wel even tussen ons he?” Natuurlijk niet gek, ik moet dit straks aan al mijn vriendinnen vertellen. Dacht ik, zei ik niet. Ik mompelde een ‘uhuh’ of iets in die richting en terwijl ik dat heel cool en beheerst deed kwam hij zo BAM helemaal in me. Gooooeeeeeeeeed. Dus hier loopt iedereen over te zeiken. Ahauww doet een klein beetje pijn whieeee! Hij was heel lief. En voorzichtig. En alles ging super goed en zoals het zou moeten. Na dit spektakel fietste ik heel blij naar huis. Ik voelde mij niet anders, ik voelde me niet méér vrouw, ik voelde eigenlijk niets. Behalve dan een klein beetje pijn in mijn poes, maar dat ervaar ik nu nog steeds na een partijtje rampetampen. De volgende dag op school moest ik dit natuurlijk met iedereen delen, want mijn vriendinnen daar hadden allemaal al eens een keer seks gehad. Ik hoorde er nu ook bij en kon erover meepraten. Joepie.

Na een tijdje waren de condooms niet aan te slepen en gingen we soms als konijnen tekeer. Ondanks dat we in eerste instantie alleen maar afspraken om te batsen, zijn we toch dik drie jaar bij elkaar gebleven. We deden allerlei standjes, hadden seks voor de spiegel, hij sloeg mij op mijn billen, ik had met hem voor het eerst seks onder de douche, seks op de wasmachine, en door hem weet ik nu hoe ik met piemels om moet gaan. Hij heeft mij alles geleerd. Ik kreeg de smaak te pakken. Dus, exen, komende dates, bedankt hem maar.

XO

Geef een reactie

