Mr. Big

Vandaag gaan we het hebben over Mr. Big. Nee, ik bedoel niet Mr. Big uit Sex and the City. Ik bedoel Mr. Big in de zin van, groot. Daar beneden. Een grote piemel. Jezus Lau, heb je daar ook al ervaring mee? Ja zeker wel. Al een halfjaar joh! Het is de Italiaan, wiens mannelijk nogal, uhh, groot is. Vooral dik. Hij lijkt een beetje op een aubergine.


En dan hebben we het over de vorm, mensen. Natuurlijk is zijn lul niet paars, zou niet best zijn. En er zit ook geen groen stengeltje aan. Hij is aan het begin wat dunner, en hij wordt steeds dikker richting zijn lichaam. Nu heb ik best wel een klein flamoesje. Ik ben nooit bevallen en ik ben nog redelijk jong. Misschien speelt mijn Aziatische afkomst hierin ook wel een rol. Waarom denk je dat Aziatische mannen kleine piemels hebben? Dat is zo geregeld vanuit de natuur. De vrouwen zijn om die reden wat strakker beneden. Dit is puur mijn eigen theorie trouwens, maar het klinkt logisch, toch? 

Het nadeel bij mannen is dat je nooit weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Je kunt ze er dus niet op uitkiezen. Ik werd met de eerste keer seks tussen de Italiaan en mij daarom erg verrast. We deden het, zoals ik eerder in “The Italian” al beschreef, lepeltje lepeltje. Hij lag achter me en fluisterde in mijn oor, “Ben je aan de pil?” Vet romantisch, I know. Wat ze eigenlijk bedoelen te vragen is “Moet ik een condoom om?” Eigenlijk wel ja, maar ach, goedgelovig als ik was, liet ik het gebeuren. (Sorry mam). Ik zei dat ik aan de pil was en hij duwde zijn mannelijkheid vol naar binnen. Oké wow, dit is veel piemel. Dacht ik. Hij duwde niet echt agressief hoor, maar gewoon zoals mannen dat doen. Het laatste stuk deed het hem, tering. In het begin denk je dat het wel gaat, maar als hij er helemaal in zit dan is het toch wel ff slikken. Dat klinkt fout. Je snapt wat ik bedoel. 

Zijn piemel is de dikste piemel die ik ooit heb ontmoet. Als ik mijn hand eromheen vouw, dus wanneer ik hem vast pak, raakt mijn duim mijn vingers niet eens aan. En mijn handen zijn best in proportie. Als we seks hebben is het ook altijd een beetje wikken en wegen. Zie het als twee puzzelstukjes die niet bij elkaar horen, je weet dat het niet de juiste combinatie is, maar toch zie je dat het wel past. Met grof geweld sla je de stukjes in elkaar op tafel en kijk eens aan, het past! Maar het zit niet echt lekker. Nou, zo voelt een dikke piemel dus ook. Of ben ik de enige die dat als kind deed? Ik moet iedere keer zorgen dat er genoeg nattigheid is daar beneden, dat mijn benen goed uit elkaar staan en met een beetje pech moet ik mijn flamoes iets spreiden met mijn vingers want anders gaat hij er echt niet in. En de seks is lekker hoor, ik klaag niet. Je went er toch aan, op de één of andere manier. Als ik het nu op een micropenisje moet doen ben ik toch enigszins teleurgesteld. Die man verpest mij echt. Met z’n grote piemel en pooier auto. Ik kan niet eens meer met een arme sloeber daten omdat ik dit gewend ben, dat is toch erg? 

Ondanks het feit dat hij groot geschapen is, geniet ik er toch elke keer van. Behalve als het te lang duurt. Groot is niet altijd beter. En na die tijd. Oh, na die tijd. Het voelt steeds alsof ik een klein beetje ben uitgescheurd of zoiets. Al weet ik THANK GOD niet hoe dat echt voelt. Respect moeders, echt. Mijn flamoes klopt, na de seks. De dag erna klopt ze nog steeds. Maar nogmaals, je hoort mij niet klagen. 

Cazzo, ti amo ❤

En ja, dat komt van Google af want ik spreek uiteraard geen woord Italiaans. Ik zal het de volgende keer, wanneer hij zijn broek naar beneden doet tegen hem zeggen. Of is dat raar? 

Geef een reactie

